Witaj gościu!

Aby móc korzystać w pełni z wszystkich
funkcji forum musisz:

- założyć konto klik,
- aktywować je przez emaila,
- zalogować się.

Pozdrawiamy,
Administracja - ScreSkill.com .
  • Posiadasz już konto? Zaloguj się..
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

• Thread Contributor: MajsterPodanie na moderatora Krzysiek753

Wątek zamknięty 
    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    Imię:  Krzysiek
    Coś o sobie:
    Pochodzę z wojewódzwtwa mazowieckiego z okolic Warszawy. Z zawodu jestem Technik mechanik, a z zamiłowania zajmuję sie elektroniką oraz mechanika pojazdową, przy której na codzień pracuję. Najbardziej z elektroniki lubię naprawiać tak zwaną użytkową, głownie wzmacniacze oraz amplitunery audio.
    Aktualnie forma spędzanego czasu wolnego dla siebie przeze mnie wykorzystywana jest na przejażdżki rowerowe.
    Lubię podróżować oraz zwiedzać nowe miejsca. Z ciekawych miejsc osobiście moge polecić Giżycko i Mrągowo na mazurach w letnie dni, oraz góry miejscowość Zawoja.
    Osobiście z moich marzeń jest kupić starsze autko klasyczne, coś z Jaguara xj8 albo starego mustanga i odrestaurować je samemu w całości element po elemencie doprowadzając je do idealnego stanu.
    O sobie mogę powiedzieć że jestem bardzo komunikatywną osobą. Nawiązanie konaktu z nowo poznaną osobą nie jest dla mnie problemem jeśli druga strona tego chce.
    Kolejnym marzeniem jest chęć stworzenia i poprowadzenia serwera ONLY AWP CS:GO
    Od długiego czasu nad tym myślałem by stworzyć coś nad czym będe mógł pracować dla innych wkładając w to swój czas i serce.
    Ile czasu dziennie spędzasz na forum:Średnio około 20 minut dziennie w górę w zależności od nowych tematów na forum.

Jak sobie wyobrażasz swoja przyszłą prace jako Moderator?: