Witaj gościu!

Aby móc korzystać w pełni z wszystkich
funkcji forum musisz:

- założyć konto klik,
- aktywować je przez emaila,
- zalogować się.

Pozdrawiamy,
Administracja - ScreSkill.com .
  • Posiadasz już konto? Zaloguj się..
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Thread Contributor: PATYrekTeorie i fakty o Source 2

    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Witam,

    Poruszymy w tym artykule temat wielokrotnie powielany na przestrzeni lat.
    Mianowicie chodzi o nowy silnik do gry CS:GO w wersji "Source 2".
    Sprawa do niedawna uważana była za zamkniętą, lecz wszystko zmieniło się po aktualizacji sterowników NVidia
    w której to pojawił się min. tajemniczy plik "csgos2.exe".
    Temat krótko po tym podgrzał jeszcze znany i ceniony redaktor w tej branży Richard Lewis:


    Cytat:
    Najnowsze informacje o Substack: Jestem tak samo zaskoczony jak wszyscy, ale okazuje się, że Counter-Strike 2 nie tylko jest prawdziwy, ale pojawi się już wkrótce.
    Źródła znające się na tworzeniu gier ujawniają szczegóły nadchodzącej wersji beta.

    [Obrazek: Emqd574.png]


    Co na pewno ulegnie zmianie?

    - grafika (być może dodanie obsługi ray tracingu),
    - fizyka (czyli poruszanie się, rzucanie grantów..),
    - lepsza optymalizacja,
    - nowy system rankingowy,
    - serwery 128 tic / "tickless" lub "subtick".



    A co z moimi skinami? Czy muszę się bać!?

    Nie akurat ten aspekt jest oczywisty i gracze nie mają się czym martwić.
    Jako że valve doskonale zdaję sobie sprawę ze znaczenia rynku społeczności i kwestii dochodowych
    ze sprzedaży skinów z pewnością wszystkie skórki zostaną przerzucone.


    A może valve wprowadzi lepszy antycheat i cheaterzy zniknął?

    Jest to mało prawdopodobne, ponieważ rynek cheatów jest rynkiem dynamicznym i niezwykle dochodowym na 1 łatkę przypada dziesiątki innych obejść.
    Przez co nawet przy maksymalnym zainteresowaniu twórców, znajdą się tacy którzy będą psuć zabawę innym próbując dowartościować swoje ja przy pomocy wspomagaczy.
    Twórcami tego typu oprogramowań nie kierują też żadne wartości wyższe, liczy się dla nich tylko zarobek także na litość z ich strony nie mamy co liczyć.
    Problem ten tyczy się oczywiście każdej gry, bez wyjątku w mikro bądź też makro skali a zważywszy na coraz to większy konsumpcjonizm na świecie raczej nie pojawi się "złoty środek" na to zjawisko.


    A co z serwerami społeczności?

    Jezyk programowania SourcePawn nie ulegnie zmianie, aczkolwiek z pewnością pojawią się zmiany
    które to mogą zmusić właścicieli serwerów do aktualizacji pluginów.
    Mamy nadzieję iż takowych poprawek nie będzie na tyle dużo, abyśmy my w tym wypadku
    nie byli zmuszeni do okresowego zamknięcia serwera.



    Czy tak powinna wyglądać "Martwa gra" waszym zdaniem?

    [Obrazek: steamdb-png.png?w=956&ssl=1]

    Padł kolejny rekord graczy przebywających w grze w ilości 1 420 183, co tylko dowodzi o istocie ostatnich zapowiedzi.
    Ale gra pomimo 11 lat na rynku nawet bez tych informacji radzi sobie świetnie a handel nadal kwitnie w najlepsze.



    Reasumując:
    Jeżeli koncept gry pozostanie niezachwiany, zostaną wprowadzone kluczowe poprawki których domagali się gracze od lat.
    Do tego strukturalność wtyczek nie zostanie nadto zachwiana to faktycznie ta aktualizacja może okazać się przełomowa.



    Dla portalu ScreSkill.com,
    opisał i zredagował PATYrek

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    Odpowiedz


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do:


    Projekt ScreSkill.com powstał w 2015 roku. Od tamtego czasu mieliśmy swoje wzloty i upadki, zgromadziliśmy duży zasób wiedzy który nadal stopniowo pogłębiamy. Na naszym forum znajdziesz wiele ciekawostek związanych z grami, komputerami, muzyką i wiele więcej.
    Dołącz do nas, tworząc zarazem niepowtarzalne community.
    Pozdrawiamy ekipa: ScreSkill.com



    Projekt i realizacja: Szablonet.pl & PATYrek
    Właściciel: ScreSkill.com, © 2015-2023.
    Nasz silnik: MyBB, oraz Tłumaczenie: MyBB.PL

    Hasło przewodnie projektu:
    Nasza Pasja ponad wszelkie korzyści...