Witaj gościu!

Aby móc korzystać w pełni z wszystkich
funkcji forum musisz:

- założyć konto klik,
- aktywować je przez emaila,
- zalogować się.

Pozdrawiamy,
Administracja - ScreSkill.com .
  • Posiadasz już konto? Zaloguj się..
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Thread Contributor: PATYrekProblemy z wyrzucaniem

    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Witam,
    W związku z ostatnimi problemami ze stabilnością połączenia na naszym teamspeaku, byliśmy zmuszeni zgłosić sprawę nieco wyżej.
    I tak to się że tak powiem przekładało a mówiąc stricte przyczyną zaistniałych niestabilności łącza był wadliwy switch, który powodował bezpośrednie rozłączanie klientów.



    Dokładne wyjaśnienie sprawy przez naszych usługodawców:

    Cytat:Drodzy klienci, poniżej przedstawiamy zakres wykonanych prac w ostatnim czasie w lokalizacji Warszawa - Hosteam i jaki był ich cel, a także opiszemy co powoduje ostatnimi czasy problemem z dropem użytkowników.
    Od 4 października trwały prace w tle związane z podłączeniem wszystkich serwerów do redundantnego zasilania, dziś w nocy dodatkowo każdy serwer został podłączony do dodatkowego switcha aby w przypadku braku sieci na jednym z nich ruch automatycznie przełączył się na drugi.
    Powodem tych zmian są planowane przez Equinix prace modernizacyjne torów zasilania, które rozpoczynają się dziś po 22 i dotyczą całego Hosteam oraz wszystkich innych podmiotów utrzymujących serwery w Equinix. Podjęte przez nas wcześniej działania mają na celu wykluczenie sytuacji braku zasilania lub sieci na naszych serwerach w momencie wypięcia toru zasilającego na czas modernizacji, prace modernizacji będą monitorowane na miejscu przez podwykonawców Hosteam, którzy mają reagować natychmiast gdyby mimo wszystko wydarzyło się coś co mogło by wpłynąć na działanie usług. Oczywiście wykluczamy taki scenariusz ale wolimy być przygotowani na ewentualne komplikacje.
    To na tyle jeżeli chodzi o zakres prac technicznych, przejdźmy teraz do problemu z dropem części klientów, jaki pojawił się w sobotę około godziny 16.
    Hosteam (jak i większość dostawców sieci klientów) jest uczestnikiem na węźle tpix.pl, w sobotę około godziny 16 pojawiły się pierwsze anomalie związane z utratą pakietów, wcześniej wykres statystyk tpix.pl (który jest dostępny pod adresem https://tpix.pl/statystyki.html) był gładki, teraz widać na nim spore skoki oraz puste miejsca (całkowita utrata pakietów), jako że Hosteam jest uczestnikiem w tpix.pl to każdy inny uczestnik który jest dostawcą sieci klienta (lista uczestników tpix.pl jest dostępna pod adresem https://tpix.pl/uczestnicy.html) także traci pakiety, problem dotyczy tylko klientów którzy są uczestnikami węzła tpix.pl, trasy przez inne węzły przebiegają prawidłowo. Zarówno My jak i Hosteam zgłosiliśmy do Orange (operatora węzła tpix) zaistnienie problemu, liczymy że reszta uczestników węzła tpix zrobiła tak samo i Orange podejmie jak najszybciej kroki w celu wyeliminowania problemu.
    Informujemy, że śledzimy cały czas ruch na serwerach, każda anomalia jest zgłaszana, klienci którzy nie chcą czekać na reakcję Orange mogą migrować usługi do innego datacenter, w przypadku oferty slotowej klient może wykonać to sam za pomocą panelu klienta (opłaty za migrację będą zwracane na portfel klienta), w ofercie voice vps prosimy o kontakt z Pomocą Online. Zachęcamy jednak do pozostania w lokalizacji Warszawa - Hosteam, Orange na pewno szybko poprawi działanie węzła.
    Najmocniej was przepraszamy za taką sytuację, ale prosimy o wyrozumiałość , nie mamy najmniejszego wpływu na działanie węzłów wymiany ruchu, po stronie serwerowej nie ma żadnych problemów, problem nie dotyczy klientów, którzy łączą się przez inne węzły.

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    Odpowiedz


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do: