Regulamin Administracji ScreSkill:
I. Powinności administracji:
Członkowie naszej administracji, mają obowiązek godnie reprezentować projekt ScreSkill.com.
O wszelkich niejasnościach, problemach dot. funkcjonowania projektu informować niezwłocznie administracje główną.
Wszelkie podejmowane decyzje, muszą być zgodne z panującymi zasadami.
Każdy jej członek, powinien brać aktywny udział w życiu projektu, oraz reklamować go w każdy nienaganny oraz dozwolony sposób.
Muszą być zawsze przygotowani do pełnienia powierzonych im funkcji.
Aby w razie potrzeby móc wybrnąć z ciężkiej sytuacji obronną ręką, oraz wskazać prawidłowy tok postępowania.
Każdy członek administracji musi działać z pełną świadomością oraz stanowczością nie ulegając zarazem żadnym presjom czy też naciskom ze strony przeciwnej.
Pomagać dla każdego z użytkowników, graczy takowej pomocy potrzebujących.
Administracja musi przede wszystkim ze sobą współpracować, gdyż komunikatywność to jeden z kluczy do sukcesu.
Nieść pomoc w kryzysowych sytuacjach dla naszego projektu.
Nie zatajać żadnych informacji mogących mieć negatywny wpływ na nasz wizerunek.
Wkładać całe serce w powierzone funkcje stanowiskowe i traktować je jako ogromny element zaufania oraz szacunku.
Członkowie administracji muszą postępować zgodnie z przedstawionymi wyżej postanowieniami, nie zapominając przy czym o pozostałych regulaminach.
Jako że obowiązkowe składki administracyjne zostały zniesione na stałe z dniem: 13.07.2021.
Członkowie administracji w razie uzasadnionej potrzeby są zobowiązani do udzielenia pomocy finansowej w określonym nie wygórowanym przez Nas zakresie cenowym (odmowa niezasadna bądź też celowe unikanie tematu będzie jednoznaczne z rezygnacją ze stanowiska jak i permanentną degradacją określonej osoby na podstawie matactwa i dewiacji zawartych wcześniej porozumień).
Dopuszczane są też wyjątki ze względów min. na stan materialny czy też dla osób które wyjątkowo zasłużyły się swoim wkładem na rzecz rozwoju naszego projektu.
Poza zachowywaniem stałej aktywności na forum,serwerze oraz pilnowaniu porządku.
Każdy członek administracji jest zobowiązany do zamieszczania stosownych reklam w skali tygodnia, oraz napisania minimum 1 posta na forum w ciągu 2 dni.
Opcje do wyboru:
1. 5 reklam na forach (przy użyciu naszego kodu reklamowego w razie problemów prosimy pisać do administracji wyższej bądź też lepiej doinformowanej),
2. 3 reklamy na forach + 3 na wybranych grupach facbookowych,discordowych,
3. 1 odcinek na yt bądź też stream.
Dodatkowo wymagane:
Minimum 1 post na forum w ciągu 2 dni.
Pragniemy również podkreślić iż zamieszczanie postów nieadekwatnych bądź też niemających sensu istnienia.
Będzie skutkowało usunięciem takowego wpisu, oraz nadaniem ostrzeżenia dla poszczególnego podmiotu który go zamieścił.
Wzór udokumentowania reklam: Tutaj.
Reklamy zamieszczamy tylko i wyłącznie: Tutaj.
Osoby zwolnione z obowiązkowego zamieszczania reklam jak i też postów muszą posiadać status:
Członek administracji który nie dostosuje się do tej wytycznej, bądź też narazi nas na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z nieprawidłowym zamieszczaniem reklam.
Zostanie pociągnięty do odpowiedzialności zgodnie z panującym regulaminem!
II. Postępowanie:
Dozwolone:
- karanie osób z uzasadnionych przyczyn popartych panującymi zasadami,
- ingerowanie w pliki użytkownika/gracza w sytuacjach uzasadnionych, jako element potwierdzający brak szkodliwości względem naszego projektu (za zgodą strony przeciwnej),
- zaostrzenie kary w razie zaistnienia uzasadnionych przesłanek ku temu,
- używanie oprogramowań wspomagających gre (mających na celu wykrywanie użytkowników ew. z nich korzystających),
- przed użyciem "środków przymusu" względem użytkownika/gracza, należy najpierw wystosować ostrzeżenie słowne.
Niedozwolone:
- nadużywanie powierzonych uprawnień,
- zachowania nieetyczne oraz niezgodne z prawem,
- korzystanie z uprawnień administracyjnych po zażyciu substancji negatywnie oddziaływującej na Twoją osobę (np.alkohol),
- łamanie jakichkolwiek z panujących zasad na forum czy też na naszych serwerach,
- wynoszenia poufnych danych od graczy/administracji naszego projektu.
Wyjątkowe:
- o specjalnych warunkach traktowania danego członka administracji może decydować jedynie Właściciel Serwera oraz Managament
(wraz z wykluczeniem poszczególnego podmiotu objętego tym statusem z przyczyn ewidentnego naginania porozumienia),
- okres specjalnego traktowania mija po upływie 3 miesięcy z możliwością przedłużenia max do 6 miesięcy,
- aby dany członek administracji mógł przejść na specjalne warunki traktowania muszą zaistnieć ku temu istotne powody np.:
* problemy zdrowotne,
* problemy rodzinne,
* inne ciężkie sytuacje życiowe typu: przeprowadzka, zmiana pracy, przepracowanie (ogrom obowiązków prywatnych),
- każdemu członkowi administracji przysługują 30 dni urlopu w ciągu roku (przekroczenie tej granicy równoważy z wprowadzeniem ew. statusu wyjątkowego),
- każdy nowo zatrudniony członek administracji musi przejść okres testowy który trwa 3 miesiące (może zostać on skrócony jedynie przez Właściciela Serwera bądź też Managament),
- członek administracji będący na specjalnych warunkach zobowiązany jest do comiesięcznego raportu jego obecnej sytuacji,
- możliwość rezygnacji ze specjalnych warunków można podjąć w każdej chwili (lecz czasami należy zastanowić się kilkukrotnie czy aby takowa decyzja jest słuszna).
III. Kary:
Każdy członek administracji w momencie akceptacji jego wniosku o przydzielenie danej funkcji w naszym projekcie.
Musi liczyć się z braniem pełnej odpowiedzialności za swoje czyny, za które to w razie zaistnienia takowej potrzeby będzie rozliczany.
Mowa tutaj oczywiście o regulacjach dot. nadawanych nagan, przez które można utracić obecnie piastowane stanowisko.
A nagany występują w następujących kategoriach:
1. Nagana niekorzyści - taka osoba zostaje natychmiastowo pozbawiona wszelkich uprawnień, oraz zostaje ukrana banem permanentnym na wszystkich elementach naszego projektu
2. Nagana karygodnego błędu - występuje w 2 stopniach, 1 to mocne ostrzeżenie zaś zdobycie 2 nawet nagany zaniechania kończyć się będzie permanentnym odebraniem wszystkich uprawnień.
3. Nagana zaniechania - występuje w 3 stopniach, 1-2 ostrzeżenie przebiega niemal bez konsekwencji zaś 3 kończy się odebraniem uprawnień administratorskich oraz uniemożliwieniem składania podań na okres 1 roku.
Ostrzeżenia administracji: Kliknij tutaj
Ostrzeżenia braku aktywności: Kliknij tutaj
Uprawnionymi do nadawania takowych ostrzeżeń są jedynie członkowie administracji głównej, oraz osoby przez nich upoważnione.
Management - komórka organizacyjna, najważniejszy członek zespołu naszego projektu.
Do tej grupy przynależy Założyciel oraz jednostki wybitne na tle innych, które poprzez wieloletnią prace i oddanie udowodniły swoją wartość.
Dodatkowo ta grupa jest wyłączona z pewnych ptk. regulaminu.
Główne zadania:
- działalność koordynacyjno-organizacyjna,
- dbanie o bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania,
- wprowadzanie istotnych zmian mających ogromny wpływ na wizerunek projektu,
- zajmowanie się ew. awansami użytkowników,
- sprawowanie pieczy nad całą administracją,
- w razie zaistnienia potrzeby wpłaty isotnych kwót na poprawienie lub też intensywniejszy rozwój naszej działalności.
Uprawnienia:
- posiada wszystkie możliwe do otrzymania.
Head Admin - jednostka administracyjna posiadająca bardzo duże kompetencje, wyróżniająca się wiedzą, oraz aktywnością w sposób znaczący.
Dodatkowo komunikatywna, odpowiedzialna oraz rzetelna, budząca respekt wśród użytkowników.
Podczas nieobecności głownej administracji to właśnie on sprawuję pieczę nad funkcjonowaniem projektu.
Główne zadania:
- sprawowanie kontroli nad funkcjonownaiem forum oraz jego wszelkich elementów,
- interweniowanie na danym serwerze w razie zaistnienia potrzeby,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.
Uprawnienia:
- dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
- dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
- możliwość awansowania poszczególnego użytkownika po wcześniejszego konsultacji z administracją główną wraz z zamieszczeniem stosownej adnotacji o tym,
- opcja degradacji danego użytkownika nawet bez konsultacji z członkami Managament lecz z konkretnych i uzasadnionych przyczyn.
Admin Forum - jednostka administracyjna z dużym zasobem wiedzy jak i doświadczeniem we współpracy w grupie.
Która dała się poznać jako osoba odpowiedzialna, pracowita oraz zaangażowana w życie projektu.
Główne zadania:
- kontrola oraz opieka nad forum,
- sprawowanie pieczy nad rangami posiadającymi mniejsze uprawnienia,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.
Uprawnienia:
- dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
- możliwość awansu / degradacji danego użytkownika po konsultacji z administracją główną,
- dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp. (w przypadku zaistnienia takowej potrzeby).
Moderator™ - jednostka moderacyjna sprawująca nadzór, nad treściami znajdującymi, zamieszczanymi na naszej stronie.
Główne zadania:
- kontrola treści znajdujących się na forum,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu poprzez swoją pracę jak i też kwestie finansowe.
Uprawnienia:
- dostęp do MCP (specjalne uprawnienia),
- dostep do narzędzi moderacyjnych.
UBTeam™ - jednostka moderacyjna zajmująca się rozwiązywaniem spraw dot. nadanych blokad na forum, oraz poszczególnych serwerach.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Panel Użytkownika",
- rozwiązywanie wszystkich spraw dot. blokad (w razie zawiłości informowanie o tym administracje główną).
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "Panel Użytkownika",
- dostep do wszystkich panelów związanych z możliwością zdjęcia blokady.
Grafik - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmująca się min. kwestiami zleceń graficznych oraz ich realizacji.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Graft Art",
- przyjmowanie oraz realizacja zleceń w naszym projekcie.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "GrafArt",
- duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.
Redaktor - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmujaca się sporządzaniem gazetek projektu oraz zamieszczaniem różnych nowości ze świata.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Redakcja",
- sporządzanie projektowych gazetek,
- przeprowadzanie wywiadów,
- zamieszczanie nowości ze świata.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "Redakcja",
- duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.
Właściciel Serwera - jednostka organizacyjna serwerów, jest to osoba która wraz ze swoim serwerem przynależy do naszego projektu.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale swojego serwera,
- dbanie o serwer w każdym aspekcie,
- organizacja konkursów serwerowych,
- przeprowadzanie rekrutacji,
- nadzór oraz organizacja zadaniami administracji swojego serwera,
- rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
- dostęp do sklepiku w postaci subkonta (bądź wypłaty zgromadzonych środków serwera na podstawie dokonanych na nim płatności),
- pełne uprawnienia do serwera którym zarządza,
- dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
Opiekun Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba wspomagająca "Właściciela Serwera" w części jego obowiązków oraz prac.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale serwera,
- organizacja konkursów serwerowych (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
- przeprowadzanie rekrutacji (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
- sprawowanie nadzoru nad administracją serwera,
- rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
- uprawnienia administratora na serwerze,
- dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
Multi Admin - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na więcej niż 1 serwerze.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia administratora na serwerze.
Admin Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na jednym z naszych serwerów.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia administratora na serwerze.
Admin Testowy - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca ograniczone uprawnienia administratora, podczas trwania jego okresu próbnego wynoszącego 3 miesiące.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- ograniczone uprawnienia administratora na serwerze.
ModTeam - jednostka moderacyjna serwerów, jest to osoba odpowiedzialna za utrzymywanie porządku na serwerach poszczególnych gier typu: GTA,Minecraft itp.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia moderacyjne na serwerze.
I. Powinności administracji:
Członkowie naszej administracji, mają obowiązek godnie reprezentować projekt ScreSkill.com.
O wszelkich niejasnościach, problemach dot. funkcjonowania projektu informować niezwłocznie administracje główną.
Wszelkie podejmowane decyzje, muszą być zgodne z panującymi zasadami.
Każdy jej członek, powinien brać aktywny udział w życiu projektu, oraz reklamować go w każdy nienaganny oraz dozwolony sposób.
Muszą być zawsze przygotowani do pełnienia powierzonych im funkcji.
Aby w razie potrzeby móc wybrnąć z ciężkiej sytuacji obronną ręką, oraz wskazać prawidłowy tok postępowania.
Każdy członek administracji musi działać z pełną świadomością oraz stanowczością nie ulegając zarazem żadnym presjom czy też naciskom ze strony przeciwnej.
Pomagać dla każdego z użytkowników, graczy takowej pomocy potrzebujących.
Administracja musi przede wszystkim ze sobą współpracować, gdyż komunikatywność to jeden z kluczy do sukcesu.
Nieść pomoc w kryzysowych sytuacjach dla naszego projektu.
Nie zatajać żadnych informacji mogących mieć negatywny wpływ na nasz wizerunek.
Wkładać całe serce w powierzone funkcje stanowiskowe i traktować je jako ogromny element zaufania oraz szacunku.
Członkowie administracji muszą postępować zgodnie z przedstawionymi wyżej postanowieniami, nie zapominając przy czym o pozostałych regulaminach.
Jako że obowiązkowe składki administracyjne zostały zniesione na stałe z dniem: 13.07.2021.
Członkowie administracji w razie uzasadnionej potrzeby są zobowiązani do udzielenia pomocy finansowej w określonym nie wygórowanym przez Nas zakresie cenowym (odmowa niezasadna bądź też celowe unikanie tematu będzie jednoznaczne z rezygnacją ze stanowiska jak i permanentną degradacją określonej osoby na podstawie matactwa i dewiacji zawartych wcześniej porozumień).
Dopuszczane są też wyjątki ze względów min. na stan materialny czy też dla osób które wyjątkowo zasłużyły się swoim wkładem na rzecz rozwoju naszego projektu.
Poza zachowywaniem stałej aktywności na forum,serwerze oraz pilnowaniu porządku.
Każdy członek administracji jest zobowiązany do zamieszczania stosownych reklam w skali tygodnia, oraz napisania minimum 1 posta na forum w ciągu 2 dni.
Opcje do wyboru:
1. 5 reklam na forach (przy użyciu naszego kodu reklamowego w razie problemów prosimy pisać do administracji wyższej bądź też lepiej doinformowanej),
2. 3 reklamy na forach + 3 na wybranych grupach facbookowych,discordowych,
3. 1 odcinek na yt bądź też stream.
Dodatkowo wymagane:
Minimum 1 post na forum w ciągu 2 dni.
Pragniemy również podkreślić iż zamieszczanie postów nieadekwatnych bądź też niemających sensu istnienia.
Będzie skutkowało usunięciem takowego wpisu, oraz nadaniem ostrzeżenia dla poszczególnego podmiotu który go zamieścił.
Wzór udokumentowania reklam: Tutaj.
Reklamy zamieszczamy tylko i wyłącznie: Tutaj.
Osoby zwolnione z obowiązkowego zamieszczania reklam jak i też postów muszą posiadać status:
Legenda ScreSkill
Z następującym odznaczeniem: .Członek administracji który nie dostosuje się do tej wytycznej, bądź też narazi nas na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z nieprawidłowym zamieszczaniem reklam.
Zostanie pociągnięty do odpowiedzialności zgodnie z panującym regulaminem!
II. Postępowanie:
Dozwolone:
- karanie osób z uzasadnionych przyczyn popartych panującymi zasadami,
- ingerowanie w pliki użytkownika/gracza w sytuacjach uzasadnionych, jako element potwierdzający brak szkodliwości względem naszego projektu (za zgodą strony przeciwnej),
- zaostrzenie kary w razie zaistnienia uzasadnionych przesłanek ku temu,
- używanie oprogramowań wspomagających gre (mających na celu wykrywanie użytkowników ew. z nich korzystających),
- przed użyciem "środków przymusu" względem użytkownika/gracza, należy najpierw wystosować ostrzeżenie słowne.
Niedozwolone:
- nadużywanie powierzonych uprawnień,
- zachowania nieetyczne oraz niezgodne z prawem,
- korzystanie z uprawnień administracyjnych po zażyciu substancji negatywnie oddziaływującej na Twoją osobę (np.alkohol),
- łamanie jakichkolwiek z panujących zasad na forum czy też na naszych serwerach,
- wynoszenia poufnych danych od graczy/administracji naszego projektu.
Wyjątkowe:
- o specjalnych warunkach traktowania danego członka administracji może decydować jedynie Właściciel Serwera oraz Managament
(wraz z wykluczeniem poszczególnego podmiotu objętego tym statusem z przyczyn ewidentnego naginania porozumienia),
- okres specjalnego traktowania mija po upływie 3 miesięcy z możliwością przedłużenia max do 6 miesięcy,
- aby dany członek administracji mógł przejść na specjalne warunki traktowania muszą zaistnieć ku temu istotne powody np.:
* problemy zdrowotne,
* problemy rodzinne,
* inne ciężkie sytuacje życiowe typu: przeprowadzka, zmiana pracy, przepracowanie (ogrom obowiązków prywatnych),
- każdemu członkowi administracji przysługują 30 dni urlopu w ciągu roku (przekroczenie tej granicy równoważy z wprowadzeniem ew. statusu wyjątkowego),
- każdy nowo zatrudniony członek administracji musi przejść okres testowy który trwa 3 miesiące (może zostać on skrócony jedynie przez Właściciela Serwera bądź też Managament),
- członek administracji będący na specjalnych warunkach zobowiązany jest do comiesięcznego raportu jego obecnej sytuacji,
- możliwość rezygnacji ze specjalnych warunków można podjąć w każdej chwili (lecz czasami należy zastanowić się kilkukrotnie czy aby takowa decyzja jest słuszna).
III. Kary:
Każdy członek administracji w momencie akceptacji jego wniosku o przydzielenie danej funkcji w naszym projekcie.
Musi liczyć się z braniem pełnej odpowiedzialności za swoje czyny, za które to w razie zaistnienia takowej potrzeby będzie rozliczany.
Mowa tutaj oczywiście o regulacjach dot. nadawanych nagan, przez które można utracić obecnie piastowane stanowisko.
A nagany występują w następujących kategoriach:
1. Nagana niekorzyści - taka osoba zostaje natychmiastowo pozbawiona wszelkich uprawnień, oraz zostaje ukrana banem permanentnym na wszystkich elementach naszego projektu
2. Nagana karygodnego błędu - występuje w 2 stopniach, 1 to mocne ostrzeżenie zaś zdobycie 2 nawet nagany zaniechania kończyć się będzie permanentnym odebraniem wszystkich uprawnień.
3. Nagana zaniechania - występuje w 3 stopniach, 1-2 ostrzeżenie przebiega niemal bez konsekwencji zaś 3 kończy się odebraniem uprawnień administratorskich oraz uniemożliwieniem składania podań na okres 1 roku.
Ostrzeżenia administracji: Kliknij tutaj
Ostrzeżenia braku aktywności: Kliknij tutaj
Uprawnionymi do nadawania takowych ostrzeżeń są jedynie członkowie administracji głównej, oraz osoby przez nich upoważnione.
Management - komórka organizacyjna, najważniejszy członek zespołu naszego projektu.
Do tej grupy przynależy Założyciel oraz jednostki wybitne na tle innych, które poprzez wieloletnią prace i oddanie udowodniły swoją wartość.
Dodatkowo ta grupa jest wyłączona z pewnych ptk. regulaminu.
Główne zadania:
- działalność koordynacyjno-organizacyjna,
- dbanie o bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania,
- wprowadzanie istotnych zmian mających ogromny wpływ na wizerunek projektu,
- zajmowanie się ew. awansami użytkowników,
- sprawowanie pieczy nad całą administracją,
- w razie zaistnienia potrzeby wpłaty isotnych kwót na poprawienie lub też intensywniejszy rozwój naszej działalności.
Uprawnienia:
- posiada wszystkie możliwe do otrzymania.
Head Admin - jednostka administracyjna posiadająca bardzo duże kompetencje, wyróżniająca się wiedzą, oraz aktywnością w sposób znaczący.
Dodatkowo komunikatywna, odpowiedzialna oraz rzetelna, budząca respekt wśród użytkowników.
Podczas nieobecności głownej administracji to właśnie on sprawuję pieczę nad funkcjonowaniem projektu.
Główne zadania:
- sprawowanie kontroli nad funkcjonownaiem forum oraz jego wszelkich elementów,
- interweniowanie na danym serwerze w razie zaistnienia potrzeby,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.
Uprawnienia:
- dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
- dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
- możliwość awansowania poszczególnego użytkownika po wcześniejszego konsultacji z administracją główną wraz z zamieszczeniem stosownej adnotacji o tym,
- opcja degradacji danego użytkownika nawet bez konsultacji z członkami Managament lecz z konkretnych i uzasadnionych przyczyn.
Admin Forum - jednostka administracyjna z dużym zasobem wiedzy jak i doświadczeniem we współpracy w grupie.
Która dała się poznać jako osoba odpowiedzialna, pracowita oraz zaangażowana w życie projektu.
Główne zadania:
- kontrola oraz opieka nad forum,
- sprawowanie pieczy nad rangami posiadającymi mniejsze uprawnienia,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.
Uprawnienia:
- dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
- możliwość awansu / degradacji danego użytkownika po konsultacji z administracją główną,
- dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp. (w przypadku zaistnienia takowej potrzeby).
Moderator™ - jednostka moderacyjna sprawująca nadzór, nad treściami znajdującymi, zamieszczanymi na naszej stronie.
Główne zadania:
- kontrola treści znajdujących się na forum,
- reklamowanie,
- wspieranie projektu poprzez swoją pracę jak i też kwestie finansowe.
Uprawnienia:
- dostęp do MCP (specjalne uprawnienia),
- dostep do narzędzi moderacyjnych.
UBTeam™ - jednostka moderacyjna zajmująca się rozwiązywaniem spraw dot. nadanych blokad na forum, oraz poszczególnych serwerach.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Panel Użytkownika",
- rozwiązywanie wszystkich spraw dot. blokad (w razie zawiłości informowanie o tym administracje główną).
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "Panel Użytkownika",
- dostep do wszystkich panelów związanych z możliwością zdjęcia blokady.
Grafik - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmująca się min. kwestiami zleceń graficznych oraz ich realizacji.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Graft Art",
- przyjmowanie oraz realizacja zleceń w naszym projekcie.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "GrafArt",
- duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.
Redaktor - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmujaca się sporządzaniem gazetek projektu oraz zamieszczaniem różnych nowości ze świata.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale "Redakcja",
- sporządzanie projektowych gazetek,
- przeprowadzanie wywiadów,
- zamieszczanie nowości ze świata.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale "Redakcja",
- duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.
Właściciel Serwera - jednostka organizacyjna serwerów, jest to osoba która wraz ze swoim serwerem przynależy do naszego projektu.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale swojego serwera,
- dbanie o serwer w każdym aspekcie,
- organizacja konkursów serwerowych,
- przeprowadzanie rekrutacji,
- nadzór oraz organizacja zadaniami administracji swojego serwera,
- rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
- dostęp do sklepiku w postaci subkonta (bądź wypłaty zgromadzonych środków serwera na podstawie dokonanych na nim płatności),
- pełne uprawnienia do serwera którym zarządza,
- dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
Opiekun Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba wspomagająca "Właściciela Serwera" w części jego obowiązków oraz prac.
Główne zadania:
- sprawowanie nadzoru w dziale serwera,
- organizacja konkursów serwerowych (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
- przeprowadzanie rekrutacji (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
- sprawowanie nadzoru nad administracją serwera,
- rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.
Uprawnienia:
- uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
- uprawnienia administratora na serwerze,
- dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
Multi Admin - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na więcej niż 1 serwerze.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia administratora na serwerze.
Admin Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na jednym z naszych serwerów.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia administratora na serwerze.
Admin Testowy - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca ograniczone uprawnienia administratora, podczas trwania jego okresu próbnego wynoszącego 3 miesiące.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- ograniczone uprawnienia administratora na serwerze.
ModTeam - jednostka moderacyjna serwerów, jest to osoba odpowiedzialna za utrzymywanie porządku na serwerach poszczególnych gier typu: GTA,Minecraft itp.
Główne zadania:
- kontrola rozgrywki graczy,
- karanie osób łamiących regulamin,
- informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,
Uprawnienia:
- uprawnienia moderacyjne na serwerze.
Dołączenie jest jednoznaczne z akceptacją i respektowaniem wszelkich zasad i obowiązków.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!
Zauważyłeś(-aś) iż ktoś łamie regulamin? Więc koniecznie zgłoś to!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Na rzecz screskill.com 07.07.2015r.
Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!
Zauważyłeś(-aś) iż ktoś łamie regulamin? Więc koniecznie zgłoś to!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Na rzecz screskill.com 07.07.2015r.
Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com
Ostatnia aktualizacja: 13.07.2021
"Ci, którzy są bez serca, kiedyś troszczyli się za bardzo..." ~ Deavy Jones
1
Zareaguj