Witaj gościu!

Aby móc korzystać w pełni z wszystkich
funkcji forum musisz:

- założyć konto klik,
- aktywować je przez emaila,
- zalogować się.

Pozdrawiamy,
Administracja - ScreSkill.com .
  • Posiadasz już konto? Zaloguj się..
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Thread Contributor: PATYrekRegulamin Administracji ScreSkill

    Ocena wątku:
    • 2 głosów - średnia: 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Regulamin Administracji ScreSkill:


    I. Powinności administracji:

    [Obrazek: kropka.png] Członkowie naszej administracji, mają obowiązek godnie reprezentować projekt ScreSkill.com.
    [Obrazek: kropka.png] O wszelkich niejasnościach, problemach dot. funkcjonowania projektu informować niezwłocznie administracje główną.
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie podejmowane decyzje, muszą być zgodne z panującymi zasadami.
    [Obrazek: kropka.png] Każdy jej członek, powinien brać aktywny udział w życiu projektu, oraz reklamować go w każdy nienaganny oraz dozwolony sposób.
    [Obrazek: kropka.png] Muszą być zawsze przygotowani do pełnienia powierzonych im funkcji.
    Aby w razie potrzeby móc wybrnąć z ciężkiej sytuacji obronną ręką, oraz wskazać prawidłowy tok postępowania.
    [Obrazek: kropka.png] Każdy członek administracji musi działać z pełną świadomością oraz stanowczością nie ulegając zarazem żadnym presjom czy też naciskom ze strony przeciwnej.
    [Obrazek: kropka.png] Pomagać dla każdego z użytkowników, graczy takowej pomocy potrzebujących.
    [Obrazek: kropka.png] Administracja musi przede wszystkim ze sobą współpracować, gdyż komunikatywność to jeden z kluczy do sukcesu.
    [Obrazek: kropka.png] Nieść pomoc w kryzysowych sytuacjach dla naszego projektu.
    [Obrazek: kropka.png] Nie zatajać żadnych informacji mogących mieć negatywny wpływ na nasz wizerunek.
    [Obrazek: kropka.png] Wkładać całe serce w powierzone funkcje stanowiskowe i traktować je jako ogromny element zaufania oraz szacunku.
    [Obrazek: kropka.png] Członkowie administracji muszą postępować zgodnie z przedstawionymi wyżej postanowieniami, nie zapominając przy czym o pozostałych regulaminach.
    [Obrazek: kropka.png] Jako że obowiązkowe składki administracyjne zostały zniesione na stałe z dniem: 13.07.2021.
    Członkowie administracji w razie uzasadnionej potrzeby są zobowiązani do udzielenia pomocy finansowej w określonym nie wygórowanym przez Nas zakresie cenowym (odmowa niezasadna bądź też celowe unikanie tematu będzie jednoznaczne z rezygnacją ze stanowiska jak i permanentną degradacją określonej osoby na podstawie matactwa i dewiacji zawartych wcześniej porozumień).
    Dopuszczane są też wyjątki ze względów min. na stan materialny czy też dla osób które wyjątkowo zasłużyły się swoim wkładem na rzecz rozwoju naszego projektu.

    [Obrazek: kropka.png] Poza zachowywaniem stałej aktywności na forum,serwerze oraz pilnowaniu porządku.
    Każdy członek administracji jest zobowiązany do zamieszczania stosownych reklam w skali tygodnia, oraz napisania minimum 1 posta na forum w ciągu 2 dni.

    Opcje do wyboru:
    1. 5 reklam na forach (przy użyciu naszego kodu reklamowego w razie problemów prosimy pisać do administracji wyższej bądź też lepiej doinformowanej),
    2. 3 reklamy na forach + 3 na wybranych grupach facbookowych,discordowych,
    3. 1 odcinek na yt bądź też stream.

    Dodatkowo wymagane:
    Minimum 1 post na forum w ciągu 2 dni.
    Pragniemy również podkreślić iż zamieszczanie postów nieadekwatnych bądź też niemających sensu istnienia.
    Będzie skutkowało usunięciem takowego wpisu, oraz nadaniem ostrzeżenia dla poszczególnego podmiotu który go zamieścił.

    Wzór udokumentowania reklam: Tutaj.
    Reklamy zamieszczamy tylko i wyłącznie: Tutaj.

    Osoby zwolnione z obowiązkowego zamieszczania reklam jak i też postów muszą posiadać status:
    Legenda ScreSkill
    Z następującym odznaczeniem: [Obrazek: odznaka-legendy.png].

    Członek administracji który nie dostosuje się do tej wytycznej, bądź też narazi nas na jakiekolwiek nieprzyjemności związane z nieprawidłowym zamieszczaniem reklam.
    Zostanie pociągnięty do odpowiedzialności zgodnie z panującym regulaminem!



    II. Postępowanie:

    [Obrazek: kropka.png] Dozwolone:
    - karanie osób z uzasadnionych przyczyn popartych panującymi zasadami,
    - ingerowanie w pliki użytkownika/gracza w sytuacjach uzasadnionych, jako element potwierdzający brak szkodliwości względem naszego projektu (za zgodą strony przeciwnej),
    - zaostrzenie kary w razie zaistnienia uzasadnionych przesłanek ku temu,
    - używanie oprogramowań wspomagających gre (mających na celu wykrywanie użytkowników ew. z nich korzystających),
    - przed użyciem "środków przymusu" względem użytkownika/gracza, należy najpierw wystosować ostrzeżenie słowne.

    [Obrazek: kropka.png] Niedozwolone:
    - nadużywanie powierzonych uprawnień,
    - zachowania nieetyczne oraz niezgodne z prawem,
    - korzystanie z uprawnień administracyjnych po zażyciu substancji negatywnie oddziaływującej na Twoją osobę (np.alkohol),
    - łamanie jakichkolwiek z panujących zasad na forum czy też na naszych serwerach,
    - wynoszenia poufnych danych od graczy/administracji naszego projektu.

    [Obrazek: kropka.png] Wyjątkowe:
    - o specjalnych warunkach traktowania danego członka administracji może decydować jedynie Właściciel Serwera oraz Managament
    (wraz z wykluczeniem poszczególnego podmiotu objętego tym statusem z przyczyn ewidentnego naginania porozumienia),
    - okres specjalnego traktowania mija po upływie 3 miesięcy z możliwością przedłużenia max do 6 miesięcy,
    - aby dany członek administracji mógł przejść na specjalne warunki traktowania muszą zaistnieć ku temu istotne powody np.:
    * problemy zdrowotne,
    * problemy rodzinne,
    * inne ciężkie sytuacje życiowe typu: przeprowadzka, zmiana pracy, przepracowanie (ogrom obowiązków prywatnych),
    - każdemu członkowi administracji przysługują 30 dni urlopu w ciągu roku (przekroczenie tej granicy równoważy z wprowadzeniem ew. statusu wyjątkowego),
    - każdy nowo zatrudniony członek administracji musi przejść okres testowy który trwa 3 miesiące (może zostać on skrócony jedynie przez Właściciela Serwera bądź też Managament),
    - członek administracji będący na specjalnych warunkach zobowiązany jest do comiesięcznego raportu jego obecnej sytuacji,
    - możliwość rezygnacji ze specjalnych warunków można podjąć w każdej chwili (lecz czasami należy zastanowić się kilkukrotnie czy aby takowa decyzja jest słuszna).


    III. Kary:

    Każdy członek administracji w momencie akceptacji jego wniosku o przydzielenie danej funkcji w naszym projekcie.
    Musi liczyć się z braniem pełnej odpowiedzialności za swoje czyny, za które to w razie zaistnienia takowej potrzeby będzie rozliczany.
    Mowa tutaj oczywiście o regulacjach dot. nadawanych nagan, przez które można utracić obecnie piastowane stanowisko.
    A nagany występują w następujących kategoriach:

    1. Nagana niekorzyści - taka osoba zostaje natychmiastowo pozbawiona wszelkich uprawnień, oraz zostaje ukrana banem permanentnym na wszystkich elementach naszego projektu

    2. Nagana karygodnego błędu - występuje w 2 stopniach, 1 to mocne ostrzeżenie zaś zdobycie 2 nawet nagany zaniechania kończyć się będzie permanentnym odebraniem wszystkich uprawnień.

    3. Nagana zaniechania - występuje w 3 stopniach, 1-2 ostrzeżenie przebiega niemal bez konsekwencji zaś 3 kończy się odebraniem uprawnień administratorskich oraz uniemożliwieniem składania podań na okres 1 roku.

    Ostrzeżenia administracji: Kliknij tutaj
    Ostrzeżenia braku aktywności: Kliknij tutaj

    Uprawnionymi do nadawania takowych ostrzeżeń są jedynie członkowie administracji głównej, oraz osoby przez nich upoważnione.



    Management - komórka organizacyjna, najważniejszy członek zespołu naszego projektu.
    Do tej grupy przynależy Założyciel oraz jednostki wybitne na tle innych, które poprzez wieloletnią prace i oddanie udowodniły swoją wartość.
    Dodatkowo ta grupa jest wyłączona z pewnych ptk. regulaminu.

    Główne zadania:
    - działalność koordynacyjno-organizacyjna,
    - dbanie o bezpieczeństwo oraz komfort użytkowania,
    - wprowadzanie istotnych zmian mających ogromny wpływ na wizerunek projektu,
    - zajmowanie się ew. awansami użytkowników,
    - sprawowanie pieczy nad całą administracją,
    - w razie zaistnienia potrzeby wpłaty isotnych kwót na poprawienie lub też intensywniejszy rozwój naszej działalności.

    Uprawnienia:
    - posiada wszystkie możliwe do otrzymania.


    Head Admin - jednostka administracyjna posiadająca bardzo duże kompetencje, wyróżniająca się wiedzą, oraz aktywnością w sposób znaczący.
    Dodatkowo komunikatywna, odpowiedzialna oraz rzetelna, budząca respekt wśród użytkowników.
    Podczas nieobecności głownej administracji to właśnie on sprawuję pieczę nad funkcjonowaniem projektu.

    Główne zadania:
    - sprawowanie kontroli nad funkcjonownaiem forum oraz jego wszelkich elementów,
    - interweniowanie na danym serwerze w razie zaistnienia potrzeby,
    - reklamowanie,
    - wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.

    Uprawnienia:
    - dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,
    - dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
    - możliwość awansowania poszczególnego użytkownika po wcześniejszego konsultacji z administracją główną wraz z zamieszczeniem stosownej adnotacji o tym,
    - opcja degradacji danego użytkownika nawet bez konsultacji z członkami Managament lecz z konkretnych i uzasadnionych przyczyn.


    Admin Forum - jednostka administracyjna z dużym zasobem wiedzy jak i doświadczeniem we współpracy w grupie.
    Która dała się poznać jako osoba odpowiedzialna, pracowita oraz zaangażowana w życie projektu.

    Główne zadania:
    - kontrola oraz opieka nad forum,
    - sprawowanie pieczy nad rangami posiadającymi mniejsze uprawnienia,
    - reklamowanie,
    - wspieranie projektu w aspektach technicznych jak i też finansowych.

    Uprawnienia:
    - dostęp do ACP / MCP (specjalne uprawnienia),
    - możliwość awansu / degradacji danego użytkownika po konsultacji z administracją główną,
    - dostep do "substron" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp. (w przypadku zaistnienia takowej potrzeby).


    Moderator™ - jednostka moderacyjna sprawująca nadzór, nad treściami znajdującymi, zamieszczanymi na naszej stronie.

    Główne zadania:
    - kontrola treści znajdujących się na forum,
    - reklamowanie,
    - wspieranie projektu poprzez swoją pracę jak i też kwestie finansowe.

    Uprawnienia:
    - dostęp do MCP (specjalne uprawnienia),
    - dostep do narzędzi moderacyjnych.


    UBTeam™ - jednostka moderacyjna zajmująca się rozwiązywaniem spraw dot. nadanych blokad na forum, oraz poszczególnych serwerach.

    Główne zadania:
    - sprawowanie nadzoru w dziale "Panel Użytkownika",
    - rozwiązywanie wszystkich spraw dot. blokad (w razie zawiłości informowanie o tym administracje główną).

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderatora w dziale "Panel Użytkownika",
    - dostep do wszystkich panelów związanych z możliwością zdjęcia blokady.


    Grafik - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmująca się min. kwestiami zleceń graficznych oraz ich realizacji.

    Główne zadania:
    - sprawowanie nadzoru w dziale "Graft Art",
    - przyjmowanie oraz realizacja zleceń w naszym projekcie.

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderatora w dziale "GrafArt",
    - duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.


    Redaktor - jednostka moderacyjno-wykonawcza, zajmujaca się sporządzaniem gazetek projektu oraz zamieszczaniem różnych nowości ze świata.

    Główne zadania:
    - sprawowanie nadzoru w dziale "Redakcja",
    - sporządzanie projektowych gazetek,
    - przeprowadzanie wywiadów,
    - zamieszczanie nowości ze świata.

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderatora w dziale "Redakcja",
    - duże zniżki na oferowane przez nas artykuły.


    Właściciel Serwera - jednostka organizacyjna serwerów, jest to osoba która wraz ze swoim serwerem przynależy do naszego projektu.

    Główne zadania:
    - sprawowanie nadzoru w dziale swojego serwera,
    - dbanie o serwer w każdym aspekcie,
    - organizacja konkursów serwerowych,
    - przeprowadzanie rekrutacji,
    - nadzór oraz organizacja zadaniami administracji swojego serwera,
    - rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
    - dostęp do sklepiku w postaci subkonta (bądź wypłaty zgromadzonych środków serwera na podstawie dokonanych na nim płatności),
    - pełne uprawnienia do serwera którym zarządza,
    - dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,


    Opiekun Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba wspomagająca "Właściciela Serwera" w części jego obowiązków oraz prac.

    Główne zadania:
    - sprawowanie nadzoru w dziale serwera,
    - organizacja konkursów serwerowych (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
    - przeprowadzanie rekrutacji (po konsultacji z Właścicielem Serwera),
    - sprawowanie nadzoru nad administracją serwera,
    - rozwiązywanie wszelkich niejasnosci czy też sporów z nim związanych.

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderatora w dziale swojego serwera,
    - uprawnienia administratora na serwerze,
    - dostep do "substron-y" typu: AmxBans, SourceBans, McBans itp.,


    Multi Admin - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na więcej niż 1 serwerze.

    Główne zadania:
    - kontrola rozgrywki graczy,
    - karanie osób łamiących regulamin,
    - informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,

    Uprawnienia:
    - uprawnienia administratora na serwerze.


    Admin Serwera - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca uprawnienia administratora na jednym z naszych serwerów.

    Główne zadania:
    - kontrola rozgrywki graczy,
    - karanie osób łamiących regulamin,
    - informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,

    Uprawnienia:
    - uprawnienia administratora na serwerze.


    Admin Testowy - jednostka administracyjna serwerów, jest to osoba posiadająca ograniczone uprawnienia administratora, podczas trwania jego okresu próbnego wynoszącego 3 miesiące.

    Główne zadania:
    - kontrola rozgrywki graczy,
    - karanie osób łamiących regulamin,
    - informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,

    Uprawnienia:
    - ograniczone uprawnienia administratora na serwerze.


    ModTeam - jednostka moderacyjna serwerów, jest to osoba odpowiedzialna za utrzymywanie porządku na serwerach poszczególnych gier typu: GTA,Minecraft itp.

    Główne zadania:
    - kontrola rozgrywki graczy,
    - karanie osób łamiących regulamin,
    - informowanie o przeprowadzanych konkursach oraz zasadach rozgrywki,

    Uprawnienia:
    - uprawnienia moderacyjne na serwerze.

    Dołączenie jest jednoznaczne z akceptacją i respektowaniem wszelkich zasad i obowiązków.
    Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!

    Zauważyłeś(-aś) iż ktoś łamie regulamin? Więc koniecznie zgłoś to!
    Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
    Na rzecz screskill.com 07.07.2015r.

    Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com


    Ostatnia aktualizacja: 13.07.2021

    [Obrazek: SEWW2Mz.gif]

    "Ci, którzy są bez serca, kiedyś troszczyli się za bardzo..." ~ Deavy Jones

    1
    Zareaguj
    Odpowiedz
    #2
    @Aktualizacja

    Z dnia:
    13.07.2021

    Cytat:[Obrazek: kropka.png] Jako że obowiązkowe składki administracyjne zostały zniesione na stałe z dniem: 13.07.2021.
    Członkowie administracji w razie uzasadnionej potrzeby są zobowiązani do udzielenia pomocy finansowej w określonym nie wygórowanym przez Nas zakresie cenowym (odmowa niezasadna bądź też celowe unikanie tematu będzie jednoznaczne z rezygnacją ze stanowiska jak i permanentną degradacją określonej osoby na podstawie matactwa i dewiacji zawartych wcześniej porozumień).

    [Obrazek: SEWW2Mz.gif]

    "Ci, którzy są bez serca, kiedyś troszczyli się za bardzo..." ~ Deavy Jones

    Zareaguj
    Odpowiedz


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do:


    Projekt ScreSkill.com powstał w 2015 roku. Od tamtego czasu mieliśmy swoje wzloty i upadki, zgromadziliśmy duży zasób wiedzy który nadal stopniowo pogłębiamy. Na naszym forum znajdziesz wiele ciekawostek związanych z grami, komputerami, muzyką i wiele więcej.
    Dołącz do nas, tworząc zarazem niepowtarzalne community.
    Pozdrawiamy ekipa: ScreSkill.com



    Projekt i realizacja: Szablonet.pl & PATYrek
    Właściciel: ScreSkill.com, © 2015-2024.
    Nasz silnik: MyBB, oraz Tłumaczenie: MyBB.PL

    Hasło przewodnie projektu:
    Nasza Pasja ponad wszelkie korzyści...