Regulamin serwera Discord:
§1. Postanowienia Ogólne
1. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z otrzymaniem kary.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Administracja ma pełne prawa do zmieniania regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników o zmianie.
4. Administracja ma prawo ukarać osobę za czyn którego dopuścił się ów podmiot, który to też może być nawet w danym momencie nie ujęty w zbiorze zasad. Lecz wpływa w sposób znacząco negatywny na wizerunek Nasz jak i naszego projektu.
5. Administracja może podjąć specjalne działania, wykluczyć daną osobę z serwera gdy uzna, że istnieje taka potrzeba ze względu na dobro projektu i jego dalsze funkcjonowanie.
6. Administracja jest zwolniona z niektórych punktów regulaminu.
Aczkolwiek ma obowiązek stosować się do wszelkich pozostałych rozporządzeń i dawać przykład swoją osobą oraz poczynaniami.
7. Nie ma określonego sztywnego taryfikatora kar (obecny ogólny tartyfikator ma jedynie nakierować administracje w rozstrzyganiu poszczególnych sporów oraz nadawania sensowych restrykcji mieszczących się w zawartych tam normach).
§2. Kanały tekstowe
1. Zakaz: obrażania, poniżania, grożenia, nękania, zastraszania, wymuszania i wszelkich innych zachowań mających na celu ujmowania godności drugiemu człowiekowi.
2. Zakaz zaśmiecania chatu (flood, spam, pisanie capslockiem, spamowanie, przeklinanie)
3. Bezwzględny zakaz obrażania administracji, prowokacji oraz innego typu "trollowania".
4. Zakaz publikowania treści pornograficznych, wulgarnych, rasistowskich, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu oraz innych szerzących nienawiść treści, nagości.
5. Zakaz reklamowania innych serwerów, stron, forów itp.
6. Zakaz proszenia o rangi, bądź też inne dobra, które mogą zostać nadane przez administrację.
7. Zakaz publikowania danych osobowych użytkownika, bądź też administracji bez ich zgody.
8. Zakaz obrażania uczuć religijnych, prosimy też o ograniczenia poruszania tematów takich jak polityka.
9. Używaj kanałów tekstowych zgodnie z ich przeznaczeniem.
Spam lub treści niezwiązane z danym kanałem będą usuwane.
10. Komendy botów należy wykonywać wyłącznie na kanale do tego wyznaczonym.
11. Zakaz wzmiankowania, oznaczania, pingowania administracji bez ważnego powodu.
12. Zakaz dodawania reakcji, lub kilku reakcji tworzących obraźliwy napis pod kanałami o tematyce ogłoszeniowej.
Jeśli administracja uzna reakcje za szkodliwe, może usunąć je bez podania powodu.
13. Kontakt z administracją przez kanał #zgłoszenia jest zalecany.
Nie należy jednak tworzyć większej ilości zgłoszeń (ticketów) niż 1, ponieważ utrudnia to kontakt z administracją.
(Zgłoszenia puste, gdzie autor nic nie napisał po 24h są usuwane.)
§3. Kanały Głosowe
1. Zakaz używania modulatorów lub innych programów modyfikujących głos.
2. Zakaz tworzenia szumów, dziwnych dźwięków, krzyczenia itd. Jeżeli masz problem z mikrofonem lub internetem napraw go poza kanałem.
3. Zakaz nagrywania użytkowników bez ich zgody.
4. Niedozwolonym jest puszczanie muzyki na kanałach publicznych, jak i kanałach służących do kontaktu z administracją (wyjątki to kanały prywatne, muzyczne).
5. Można puszczać wszelkiego rodzaju muzykę (też wulgarną), jednak punkt §2.4 obowiązuje.
6. Administracja ma prawo wejść na kanał prywatny bądź Max (x) w celu skontrolowania graczy.
7. Obowiązują punkty od §2.1 do - §2.6 włącznie.
8. Każdy ma prawo do stworzenia swojego kanału prywatnego. Aby go stworzyć należy zgłosić się do administracji poprzez zgłoszenia lub forum.
9. Kanały prywatne, które nie są aktywne 7 dni są usuwane.
10. Na serwerze nie ma odpowiedzialności zbiorowej. Aczkolwiek jeżeli członkowie na kanale w którym jeden z rozmówców działa na niekorzyść serwera lub też jego działanie nie wykażą zainteresowania ze swojej strony. Mianowicie nie zgłoszą delikwenta dla administracji, wtedy też mogą zostać również pociągnięci do odpowiedzialności.
§4. Użytkownik
1. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto na discordzie. Multikonta są zakazane.
2. Zakaz ustawiania wulgarnych statusów, awatarów, nicków lub innych ujętych w §2.4 oraz §2.5.
3. Zakaz podszywania się pod graczy oraz administrację.
4. Każdy użytkownik ma prawo wnieść skargę na innego użytkownika, gdy czuje, że zostały naruszone jego prawa.
§5. Inne
1. Administracja ma prawo usuwać niechciane treści.
2. Jeżeli osoba z naszego serwera (w wspólnych serwerach musi być tylko nasz) wklei zaproszenie do innego discorda, a nie znasz tej osoby i nie dałeś zgody na przesyłanie zaproszeń takowa osoba jest blokowana na naszym discordzie.
Pamiętaj! - Często najpierw upominamy, dopiero potem przechodzimy do działania!
§1. Postanowienia Ogólne
1. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z otrzymaniem kary.
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Administracja ma pełne prawa do zmieniania regulaminu bez wcześniejszego powiadomienia użytkowników o zmianie.
4. Administracja ma prawo ukarać osobę za czyn którego dopuścił się ów podmiot, który to też może być nawet w danym momencie nie ujęty w zbiorze zasad. Lecz wpływa w sposób znacząco negatywny na wizerunek Nasz jak i naszego projektu.
5. Administracja może podjąć specjalne działania, wykluczyć daną osobę z serwera gdy uzna, że istnieje taka potrzeba ze względu na dobro projektu i jego dalsze funkcjonowanie.
6. Administracja jest zwolniona z niektórych punktów regulaminu.
Aczkolwiek ma obowiązek stosować się do wszelkich pozostałych rozporządzeń i dawać przykład swoją osobą oraz poczynaniami.
7. Nie ma określonego sztywnego taryfikatora kar (obecny ogólny tartyfikator ma jedynie nakierować administracje w rozstrzyganiu poszczególnych sporów oraz nadawania sensowych restrykcji mieszczących się w zawartych tam normach).
§2. Kanały tekstowe
1. Zakaz: obrażania, poniżania, grożenia, nękania, zastraszania, wymuszania i wszelkich innych zachowań mających na celu ujmowania godności drugiemu człowiekowi.
2. Zakaz zaśmiecania chatu (flood, spam, pisanie capslockiem, spamowanie, przeklinanie)
3. Bezwzględny zakaz obrażania administracji, prowokacji oraz innego typu "trollowania".
4. Zakaz publikowania treści pornograficznych, wulgarnych, rasistowskich, związanych z propagowaniem uzależnień, antysemityzmu, faszyzmu oraz innych szerzących nienawiść treści, nagości.
5. Zakaz reklamowania innych serwerów, stron, forów itp.
6. Zakaz proszenia o rangi, bądź też inne dobra, które mogą zostać nadane przez administrację.
7. Zakaz publikowania danych osobowych użytkownika, bądź też administracji bez ich zgody.
8. Zakaz obrażania uczuć religijnych, prosimy też o ograniczenia poruszania tematów takich jak polityka.
9. Używaj kanałów tekstowych zgodnie z ich przeznaczeniem.
Spam lub treści niezwiązane z danym kanałem będą usuwane.
10. Komendy botów należy wykonywać wyłącznie na kanale do tego wyznaczonym.
11. Zakaz wzmiankowania, oznaczania, pingowania administracji bez ważnego powodu.
12. Zakaz dodawania reakcji, lub kilku reakcji tworzących obraźliwy napis pod kanałami o tematyce ogłoszeniowej.
Jeśli administracja uzna reakcje za szkodliwe, może usunąć je bez podania powodu.
13. Kontakt z administracją przez kanał #zgłoszenia jest zalecany.
Nie należy jednak tworzyć większej ilości zgłoszeń (ticketów) niż 1, ponieważ utrudnia to kontakt z administracją.
(Zgłoszenia puste, gdzie autor nic nie napisał po 24h są usuwane.)
§3. Kanały Głosowe
1. Zakaz używania modulatorów lub innych programów modyfikujących głos.
2. Zakaz tworzenia szumów, dziwnych dźwięków, krzyczenia itd. Jeżeli masz problem z mikrofonem lub internetem napraw go poza kanałem.
3. Zakaz nagrywania użytkowników bez ich zgody.
4. Niedozwolonym jest puszczanie muzyki na kanałach publicznych, jak i kanałach służących do kontaktu z administracją (wyjątki to kanały prywatne, muzyczne).
5. Można puszczać wszelkiego rodzaju muzykę (też wulgarną), jednak punkt §2.4 obowiązuje.
6. Administracja ma prawo wejść na kanał prywatny bądź Max (x) w celu skontrolowania graczy.
7. Obowiązują punkty od §2.1 do - §2.6 włącznie.
8. Każdy ma prawo do stworzenia swojego kanału prywatnego. Aby go stworzyć należy zgłosić się do administracji poprzez zgłoszenia lub forum.
9. Kanały prywatne, które nie są aktywne 7 dni są usuwane.
10. Na serwerze nie ma odpowiedzialności zbiorowej. Aczkolwiek jeżeli członkowie na kanale w którym jeden z rozmówców działa na niekorzyść serwera lub też jego działanie nie wykażą zainteresowania ze swojej strony. Mianowicie nie zgłoszą delikwenta dla administracji, wtedy też mogą zostać również pociągnięci do odpowiedzialności.
§4. Użytkownik
1. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto na discordzie. Multikonta są zakazane.
2. Zakaz ustawiania wulgarnych statusów, awatarów, nicków lub innych ujętych w §2.4 oraz §2.5.
3. Zakaz podszywania się pod graczy oraz administrację.
4. Każdy użytkownik ma prawo wnieść skargę na innego użytkownika, gdy czuje, że zostały naruszone jego prawa.
§5. Inne
1. Administracja ma prawo usuwać niechciane treści.
2. Jeżeli osoba z naszego serwera (w wspólnych serwerach musi być tylko nasz) wklei zaproszenie do innego discorda, a nie znasz tej osoby i nie dałeś zgody na przesyłanie zaproszeń takowa osoba jest blokowana na naszym discordzie.
Pamiętaj! - Często najpierw upominamy, dopiero potem przechodzimy do działania!
Niniejszy regulamin może ulec zmianie, zaś po wszelkich istotnych naniesieniach data publikacji zostanie zaktualizowana.
Dodatkowo w celu zapewnienia pełnej transparentności, będziemy informować o nich także na czacie forum (ScreBox).
Pozostałe regulacje dot. ewidencji zasad panujących na serwerach (w tym tartyfikator kar):
Kliknij tutaj
Ogólne kwestie etyczne, oraz obowiązki administracji są zawarte w tym temacie:
Kliknij tutaj
Jeśli zauważysz, że gracz łamie regulamin, napisz skargę na forum popierając ją odpowiednimi dowodami.
Admin jest tylko człowiekiem i może czegoż nie zauważyć!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Każda próba ułatwienia sobie gry, może podlegać karze!
na rzecz screskill.com 07.07.2015r.
Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com
Dodatkowo w celu zapewnienia pełnej transparentności, będziemy informować o nich także na czacie forum (ScreBox).
Pozostałe regulacje dot. ewidencji zasad panujących na serwerach (w tym tartyfikator kar):
Kliknij tutaj
Ogólne kwestie etyczne, oraz obowiązki administracji są zawarte w tym temacie:
Kliknij tutaj
Jeśli zauważysz, że gracz łamie regulamin, napisz skargę na forum popierając ją odpowiednimi dowodami.
Admin jest tylko człowiekiem i może czegoż nie zauważyć!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Każda próba ułatwienia sobie gry, może podlegać karze!
na rzecz screskill.com 07.07.2015r.
Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com
Ostatnia aktualizacja: 04.02.2021
2
Zareaguj