Witaj gościu!

Aby móc korzystać w pełni z wszystkich
funkcji forum musisz:

- założyć konto klik,
- aktywować je przez emaila,
- zalogować się.

Pozdrawiamy,
Administracja - ScreSkill.com .
  • Posiadasz już konto? Zaloguj się..
    Nie pamiętam hasła
  • Stwórz nowe konto

  • Thread Contributor: PATYrekRegulamin Projektu ScreSkill

    Wątek zamknięty 
    Ocena wątku:
    • 0 głosów - średnia: 0
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    #1
    Regulamin Projektu ScreSkill.com:


    I. Zasady ogólne:


    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie oznaki świadczące o tym iż dany podmiot, nie wykazuje znajomości zasad panujących może nieść za sobą nieporządane następstwa.
    Na naszym projekcie obowiązują bezwzględne zakazy, tyczą się one mianowicie:
    - umieszczania treści nieprzyzwoitych czy też urażających czyjeś poglądy,
    - duplikowania identycznego wątku już znajdującego się na forum,
    - prowadzenia prywatnych porachunków,
    - dodawania postów nie wnoszących nic do tematu,
    - posługiwania się niecenzuralnymi epitetami wliczając teksty typu "coś ***",
    - narzucania czy też dyktowania swoich warunków dla administracji,
    - zamieszczania reklam w jakikolwiek sposób promujących inne projekty,
    - wypowiadania się w swoim wątku (od tego jest opcja "Edytuj" / dopuszczalne w szczególnych przypadkach),
    - wiadomości mających na celu szybkie zwiększenie statystyk (nabijanie postów),
    - umieszczania w sygnaturze linków do YouTuba,CDA,FanPage itd.,
    - wykorzystywanie wszelakich botów min. do reklam czy też podań,
    - tworzenia oraz używania multikont w celu ominięcia nadzoru (dopuszczalne konta "rodzinne" za zgodą administracji).

    [Obrazek: kropka.png] Niezastosowanie się do wzoru zamieszczonego w danym dziale, będzie skutkować zamieszczeniem wątku w koszu.
    [Obrazek: kropka.png] Zawartość wątku musi być adekwatna do jego nazwy.
    [Obrazek: kropka.png] Sygnatura użytkownika, nie może składać się z więcej niż jednego materiału graficznego.
    [Obrazek: kropka.png] Jeżeli zauważyłeś-aś jakiekolwiek błędy tyczące się funkcjonalności naszego projektu, koniecznie powiadom o tym naszą administrację.
    [Obrazek: kropka.png] Temat w którym to pierwotne jego założenia zostały wyjaśnione, bądź też jego autor nie wyraża chęci dalszego prowadzenia konwersacji.
    Jest zamykany do tego czasu autor może wysłać ew. adnotację do administracji w celu ponownego jego otworzenia (z odpowiednim uzasadnieniem).
    Jeżeli zaś takowa adnotacja nie wpłynie do nas po upływie 7 dni od zamknięcia, wątek zostanie bezpowrotnie zarchiwizowany.
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie sprawy bezpośrednie względem drugiego użytkownika, załatwiamy poprzez wiadomość prywatną.
    [Obrazek: kropka.png] Do tworzenia sond uprawniona jest jedynie administracja projektu.
    [Obrazek: kropka.png] W przypadku gdy mamy sprawę tyczącą się danego działu na forum, zgłaszamy to w pierwszej kolejności dla osób odpowiedzialnych za ich moderację. Dopiero później w razie nie otrzymania takowej odpowiedzi, sprawę można skierować do administracji.
    [Obrazek: kropka.png] Zauważyłeś-aś iż ktoś ewidętnie łamie regulamin? Więc zgłoś to do osób odpowiedzialnych za utrzymowanie porządku (administracji), sprawiając zarazem aby nam wszystkim czytało się lepiej.
    [Obrazek: kropka.png] Bardzo cenimy sobie poprawność językową, ortograficzną oraz stylistyczną (w razie wystąpienia takowej potrzeby wątek może być przez nas edytowany, zaś w skrajnych przypadkach nawet usunięty).
    [Obrazek: kropka.png] Osoba rozprowadzająca: cheaty,złośliwie oprogramowania,bugi,nielegalne dobra materialne, czy też inne szkodliwe rzeczy.
    Zostanie ukarana bezapelacyjną blokada konta bez możliwości odwołania się od kary.
    [Obrazek: kropka.png] Osoby działające na niekorzyść projektu screskill, otrzymują permanentną blokadę konta we wszystkich jego zakresach. 
    [Obrazek: kropka.png] Każdy użytkownik który posiada u nas rangę począwszy od "ModTeam" kończąc na "Managament", zobowiązany jest do zachowania wierności dla naszego projektu.
    Co to oznacza?
    Oznacza to iż jeżeli dojdzie do nas potwierdzona informacja dot. tego iż dana osoba, poza naszą wiedzą tworzy tudzież dołącza się do istniejących projektów to kara bd tylko jedna.
    Więc jaki to będzie wymiar kary w tym wypadku?:
    - ban permanentny na wszystkich naszych serwerach wliczając również forum,
    - informacja do strony przeciwnej.
    * Do tego aspektu podchodzimy ze szczególną uwagą oraz skrupulatnością, aby skutecznie eliminować tego typu osoby z naszego community.
    [Obrazek: kropka.png] Koloru czerwonego i wszelkich jego odcieni w postach może używać tylko i wyłącznie (Administracja główna).
    [Obrazek: kropka.png] Zakazane jest używanie pseudonimów (nicków):
    - obraźliwych (zawierających w sobie elementy wulgarnego wydźwięku),
    - podszywających się pod znane osobistości (wliczając w tym osoby należące do naszej administracji).
    * Osoby które nie będą się do tego stosować otrzymają początkowo bana na nick, następny będzie już banem na adres IP.
    [Obrazek: kropka.png] Osoby należące do administracji naszego projektu, mają obowiązek być aktywni minimum 1 raz w ciągu 24h.
    Zasada ta tyczy się osób od"ModTeamu" kończąc na członkach "Managament" włącznie.
    Niestosowanie się do podanej wytycznej, będzie skutkowało 3 stopniowymi ostrzeżeniami.

    Co to oznacza?:
    - 1 ostrzeżenie (być może ktoś się zagapił),
    - 2 ostrzeżenie (trochę nieodpowiedzialne podejście),
    - 3 ostrzeżenie ostatnie (ostatnia szansa na sprostowanie),
    - 4 ostrzeżenie = degradacja z rangi / rang na forum,serwerach.

    * Wiesz iż nie będzie Cię w danym dniu, czy też planujesz jakąś dłuższą nieobecność niż 1 dzień typu: urlop,wypoczynek więc poinformuj nas o tym.
    Informacje o nieobecności piszemy w tym dziale: Przejdź do działu.
    Lista ostrzeżeń członków administracji:  Przejdź do wątku.
    Jesteśmy w stanie zrozumieć brak czasu z wielu pobudek, gdyż każdy ma swoje życie oraz sprawy.
    Aczkolwiek jeżeli postanowiło się przynależeć do jakiegoś przedsięwzięcia,projektu to powinno się aktywnie w nim uczestniczyć albo nie uczestniczyć w cale.
    * W wypadkach szczególnych typu: pogrzeb,pobyt w szpitalu itd. dana osoba nie będzie brana pod uwagę przy nadaniu dla niej ewentualnego ostrzeżenia.
    * Ostrzeżenia są nadawane w skali miesiąca, po jego upływie licznik jest resetowany.


    II. Wątki & Posty & Załączniki:


    [Obrazek: kropka.png] Zanim cokolwiek napiszesz, sprawdź czy takową treść nie figuruję już w naszej bazie szukaj.
    [Obrazek: kropka.png] Aby mieć pełny wgląd do zamieszczonych treści na naszym forum, musisz posiadać aktywowane konto.
    [Obrazek: kropka.png] Nie znalazłeś-aś odpowiedzi na swoje pytanie? Więc dopiero wtedy zakładaj własny wątek o tej tematyce.
    [Obrazek: kropka.png] Pamiętaj nazewnictwo wątków jest elementem kluczowym.
    [Obrazek: kropka.png] W swoim temacie postaraj się jak najlepiej wyeksponować prezentowane przez siebie treści.
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie odnośniki do próśb o donate, zaproszenia, reflinki itp. spotkają się z naszą dezaprobatą oraz blokadą.
    [Obrazek: kropka.png] Nigdy nie wznawiaj starych wątków, bez uzasadnionych przyczyn.
    [Obrazek: kropka.png] Wątek zawierający nielegalne oprogramowania, programy szkodliwie względem innych użytkowników a nawet wnioskujący o jego zawartości typu "Paczka wspomagaczy do gry...".
    Będzie potraktowany jako "Działanie na niekorzyść projektu oraz użytkowników", czyli temat wyląduje w koszu zaś sam autor zostanie nagrodzony permanentną blokadą konta bez możliwości odwołania się od kary.
    [Obrazek: kropka.png] Staraj się nie zakładać tematów nie treściwych tzn. nie mających wiele do przekazania dla innych odbiorców.

    [Obrazek: kropka.png] Do wystawiania opinii w dziale "Opinie o Adminach", uprawniony jest jedynie: Właściciel Serwera, Opiekun Serwera, oraz Managament.
    [Obrazek: kropka.png] Pisząc posta staraj się, aby był on czytelny, estetyczny, poprawny pod każdym aspektem językowym, bogaty merytorycznie, oraz możliwie zrozumiały dla jak najszerszego grona odbiorców.
    [Obrazek: kropka.png] Nie próbuj gwałtownie powiększać swoich statystyk (spam).
    [Obrazek: kropka.png] Zanim coś napiszesz, sprawdź czy aby na pewno jest to zgodne z obowiązującym regulaminem.
    Żadne roszczenia po dokonanym czynie, nie będa brane pod uwagę.
    [Obrazek: kropka.png] Posty w jakikolwiek sposób zniesławiające nas, lub też użytkowników będą usuwane zaś jego autor otrzyma stosowną karę.
    [Obrazek: kropka.png] Uprawnienia do wypowiedzi w dziale "Panel Użytkownika -> Odwołaj się od bana (na serwerze)", posiadają następujące grupy: Administracja główna, Wsparcie administracyjne, Właściciel Serwera, Opiekun Serwera, Admin (który nadał kare).
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie nieprawidłowości funkcjonalne zgłaszaj na bieżąco dla naszej administracji.

    [Obrazek: kropka.png] Zanim dodasz jakikolwiek załącznik, sprawdź czy on oraz jego zawartość jest dopuszczalna.
    [Obrazek: kropka.png] Załączniki powyżej 4MB, wrzucamy na zewnętrzne hostingi.
    [Obrazek: kropka.png] W przypadku dużego pliku skompresuj go do formatu *.rar / *.zip.
    [Obrazek: kropka.png] Udostępnianie plików szkodliwych,reklam kończy się permanentną blokadą konta.


    III. Reputacja & Zgłoszenia & Bany:


    [Obrazek: kropka.png] Każdy użytkownik ma prawo do subiektywnej oceny danego postu.
    [Obrazek: kropka.png] Pozytywne pkt. reputacji nadajemy dla osób które na to zapracowały.
    [Obrazek: kropka.png] Nagminne rozdawanie, nakłanianie do rozdawania negatywnych pkt. reputacji jest karane.

    [Obrazek: kropka.png] Chcąc zgłosić daną osobę na naszym forum, klikamy w przycisk "Zgłoś".
    [Obrazek: kropka.png] Każdy użytkownik ma prawo, do zgłoszenia danej osoby która łamie nasze postanowienia.
    [Obrazek: kropka.png] Każda treść niezgodna z regulaminem, może zostać zgłoszona.
    [Obrazek: kropka.png] Zgłoszenia bezpodstawne są niedopuszczalne w rezultacie karane.

    [Obrazek: kropka.png] Nadana blokada względem jednego elementu naszego projektu, przekłada się na ogół
    (zostając zbanowanym-ną na forum, czy też na jednym z serwerów otrzymujesz bana wszędzie).
    [Obrazek: kropka.png] Dana osoba w przypadku aktywnej blokady na forum, nie ma możliwości odwołania się od kary
    (istnieje możliwość prośby o odblokowania konta na czas wyjaśnień za zgodą administracji).
    [Obrazek: kropka.png] Globalne blokady może nadawać jedynie "administracja główna".
    [Obrazek: kropka.png] Po otrzymaniu bana osoba ma 7 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacjom. 
    [Obrazek: kropka.png] Osoba z aktywną blokadą przynależy do grupy: "Zbanowani".
    [Obrazek: kropka.png] Użytkownik z przydzielonym nadzorem (alternatywą bana), musi wiązać się z tym iż zamieszczane przez niego treści muszą najpierw zostać zaakceptowane przez administracje.


    IV. Inne:


    [Obrazek: kropka.png] Kopiowanie elementów tzn.: treści,grafiki z naszego bądź też zewnętrznego źródła jest zabronione (chyba iż autor wyraził zgodę).
    [Obrazek: kropka.png] W momencie założenia konta akceptujesz i zoobowiązujesz się do przestrzegania panującego regulaminu oraz zasad.
    Wszelkie wytłumaczenia pokroju "Ja nie widziałem bo nie czytałem-am", nie będą brane pod uwagę.
    [Obrazek: kropka.png] Nie zajmujemy się handlem bezpośrednim, oraz nie odpowiadamy za scam,oszustwa,wyłudzenia itp. (wszelkie transakcje są prowadzone poza projektem pomiędzy sprzedawcą a nabywcą/kontrahentem).
    [Obrazek: kropka.png] Możliwość założenia ofert-y w dziale "Sprzedam", mają jedynie zarejestrowani użytkownicy.


    V. Cookies:


    Cookies (ciasteczka) - Co to takiego?:
    Jest to zbiór informacji zapisywanych w przeglądarce dot. danego internauty.
    Dane w nich zawarte są stosownie zaszyfrowane, tak by osoba nieuprawniona nie miała do nich dostępu.
    To dzięki nim możemy korzystać z funkcji "szybkiego logowania".
    Która umożliwia logowanie nawet po wygaśnięciu sesji bez ponownego wprowadzania danych do formularza.
    Ograniczenie ich użycia, może spowodować pewne dysfunkcje oraz utrudnić nam korzystanie z danych witryn.

    [Obrazek: kropka.png] Nasza strona wykorzystuje następujące rodzaje plików cookies: sesyjne (tymczasowe), stałe (do momentu ich wyczyszczenia z przeglądarki).
    [Obrazek: kropka.png] Wyłączenie "ciasteczek" może utrudnić a nawet uniemożliwić korzystanie z naszej strony.
    [Obrazek: kropka.png] Wchodząc w linki do stron zewnętrznych, sprawdzaj czy posiadają one odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa (tak aby Twoje cenne dane nie padły łupem oszustów).



    VI. Moderacja:


    [Obrazek: kropka.png] Zamknięte wątki przenosimy do archiwum po 2 tygodniach od ich zamknięcia.
    [Obrazek: kropka.png] Moderacja ma dawać przykład dla użytkowników, stosować się nieodzownie do panujących zasad, dbać o jak najbogatszy sposób wypowiedzi, zaś w razie wątpliwości konsultować się z administracją.
    [Obrazek: kropka.png] Treść w formularzu "Powód edycji", musi być jasna i klarowna z zachowaniem jej właściwego przeznaczenia (informacji o: ostrzeżeniu, przeniesieniu wątku, uzasadnionym powodzie edycji itp.).
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie elementy zamieszczone na stronie, stanowią jej nieodłączną integralność tj. konta, wątki, posty, grafika, kodowanie itp. (nie usuwamy kont na życzenie, podjęcie takich i tym podobnych kroków musi być w pełni uzasadnione).
    [Obrazek: kropka.png] Nałożenie kary, za przewinienia wyżej nie zawarte jest w pełni zrozumiałe oraz dopuszczalne. Lecz osoba nakładająca blokadę musi odpowiednio uzasadnić swoje działanie.


    VII. Rekrutacje:


    [Obrazek: kropka.png] Autor podania nie może pisać postów nie wnoszących nic do sprawy pokroju "Dziekuje za twoją opinie".
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie spory rozwiązujemy poprzez wiadomości prywatne PW.
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie przejawy braku kultury, czy też agresji wobec petenta będą karane.
    [Obrazek: kropka.png] Nie piszemy wiadomości typu "Jestem tego samego zdania co kolega/koleżanka wyżej (UP)".
    Skoro nie masz własnego zdania, nie wypowiadaj się wcale.
    [Obrazek: kropka.png] Twoja opinia względem petenta musi być jasna mianowicie: "Jestem na: TAK/NIE", do tego należy załączyć odpowiednią urgumentacje swojej decyzji.


    VIII. ScreBox:


    [Obrazek: kropka.png] "ScreBox" służy przede wszystkim do komunikacji, oraz luźnych rozmów.
    [Obrazek: kropka.png] Dozwolone jest pisanie maksymalnie 2 wiadomości pod rząd.
    [Obrazek: kropka.png] Zgłaszanie graczy, łamiących regulamin danego serwera na czacie będzie traktowane jako spam.
    Do zgłaszania poszczególnych użytkowników służy następujący dział: Klik
    [Obrazek: kropka.png] Używanie Caps Locka dozwolone w granicach rozsądku.
    [Obrazek: kropka.png] Dopuszcza się maksymalnie 2 emotikony w 1 poście.


    IX. Administracja główna:


    [Obrazek: kropka.png] Mają prawo zmienić regulamin/y w każdej chwili.
    [Obrazek: kropka.png] Nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zamieszczane posty, wątki na naszym forum.
    [Obrazek: kropka.png] Nadzorują działanie projektu i przyjmują wszelkie uwagi na ten temat.
    [Obrazek: kropka.png] Mają prawo usunąć, ukarać każdą osobę, nawet nie podając przy tym przyczyny.
    Mogą również odebrać możliwość odwołania się, od nałożonych sankcji dla strony przeciwnej.
    Należy mieć na uwadze fakt, iż osoby które zostały ukarane w sposób tak restrykcyjny dopuściły się czynów karygodnych.
    Albowiem nikt, absolutnie nikt nie otrzymuję kar od administracji głównej zwłaszcza tak surowych bez uzasadnionych przyczyn.
    [Obrazek: kropka.png] Członkowie Managament są bardzo zapracowanymi ludźmi, dlatego nie nadużywaj ich cierpliwości i pisz tylko w sprawach wyjątkowych.
    Są oni jedynymi osobami w naszym projekcie, którzy mogą ingerować w działanie każdej jego części.




    Zasady nadawania ostrzeżeń na ScreSkill.com




    Niżej zawarty "Tartyfikator kar", został stworzony na potrzeby projektu ScreSkill.com i jest jego integralną częścią.
    Obowiązek stosowania się do norm w nim określonym przez administrację projektu, obowiązuje od dnia jego publikacji.
    Ma na celu ułatwienie w nadawaniu kar, dla poszczególnych osób łamiących wyżej zawarte postanowienia.




























    Rodzaj przewinienia: Kara: Czas usunięcia pkt: Uwagi:
    Upomnienie 1 pkt 60 dni Bardzo niska szkodliwość czynu.
    Przedwczesny refresh 1 pkt 60 dni Odświeżenie wątku przed upływem 24h.
    Duble post 1 pkt 60 dni Zamieszczenie więcej niż 1 postu pod rząd.
    Multipost 1 pkt 60 dni Zamieszczenie więcej niż 3 postów pod rząd.
    Plik bez skanu 1 pkt 60 dni Konieczny jest skan każdego pliku wykonalnego
    (czas na naniesienie korekty -1h).
    OFF-Topic 1 pkt 60 dni Posty nie wnoszące nic do wątku.
    Wulgaryzmy 2 pkt 120 dni Używanie niecenzuralnego słownictwa.
    Plagiat 2 pkt + ban 3 dni 120 dni Przywłaszczenie cudzej pracy.
    Obrażanie 2 pkt + ban 3 dni 120 dni Stosowanie niecenzuralnego słownictwa względem drugiego użytkownika.
    Handel 2 pkt + ban 3 dni 120 dni Zamieszczanie linka-ów do sklepu-ów autora,
    bądź też numeru-ów kont bankowych itp.
    Niewłaściwe treści 5 pkt + ban 7 dni 120 dni Umieszczanie treści niezgodnych z panującym regulaminem projektu.
    Piractwo 5 pkt + ban 7 dni 120 dni Rozpowszechnianie oprogramowań bez posidania licencji, czy też zgody autora.
    Reflink 6 pkt + ban 14 dni 180 dni Aplikacja hiperłącza umożliwiająca czerpanie korzyści materialnej.
    Prowokacja (trolling) 6 pkt + ban 14 dni 180 dni Zamieszczanie treści mających na celu sprowokowanie innych użytkowników.
    Obraza członka Administracji perm - Publiczne znieważenie jednego z członków administracji projektu.
    Pornografia perm - Rozpowszechnianie treści dla dorosłych.
    Wirusy/Keyloggery perm - Zamieszczanie szkodliwych oprogramowań.
    Podszywanie się perm - Tworzenie kont mających na celu inwigilacje,
    czy też wkupienie się w łaski jako rozpoznawalna osobistość
    (wliczając administrację projektu).
    Wyłudzenia/Oszustwa perm - Działania mające na celu pozyskanie korzyści materialnej/poufnych danych
    od interesanta bez dotrzymania warunków umowy.
    Włamanie-a/Próba-y
    włamań na konta
    perm - Wszelkie ingerencje w konta nie będące własnością określonych podmiotów.
    Ataki hakerskie perm - Destabilizacja infrastruktury informatycznej należącej do naszego projektu.
    SpamBot perm - Masowe zamieszczanie wątków o takiej samej bądź podobnej tematyce.
    MultiKonto perm - Używanie więcej niż 1 konta
    (do wyjątków należą konta członków rodziny akceptowalne przez administrację).
    Rozpowszechnianie
    Wizerunku/Danych
    użytkowników
    perm - Wszelkie rozpowszechnianie zdjęć,
    czy też danych osobowych bez uzyskania takowej zgody.





    Informacja dot. poziomów ostrzeżeń:

    50% - przydzielenie dozoru moderacyjnego. (Wygasa po: 4 miesiącach).

    60% - całkowita blokada wysyłania wiadomości. (Wygasa po: 6 miesiącach)

    100% - permanentna blokada konta użytkownika. (Wygasa: nigdy).


    Informacje dodatkowe:

    1. W przypadku skomplikowanych spraw, ostateczny werdykt wydaje administracja główna.

    2. Kilkukrotne naruszenia skutkują nadaniem najsurowszej kary, zaś w przypadkach szczególnych nawet jej zaostrzeniu.

    3. Chcąc odpracować zdobyte ostrzeżenia, należy udać się do tego działu: Klik.

    4. O nadaniu upomnienia lub ostrzeżenia decyduje tylko i wyłącznie administracja.

    5. Wszelkie odwołania rozpatruje administracja ScreSkill.com.









    Rejestracja na forum oznacza akceptacje regulaminu.
    Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!  

    Zauważyłeś(-aś) iż ktoś łamie regulamin? Więc koniecznie zgłoś to!
    Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
    Na rzecz screskill.com 07.07.2015r.

    Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com


    Ostatnia aktualizacja: 30.06.2020

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    3
    1
    Zareaguj
    #2
    @Aktualizacja
    Z dnia: 09.08.2016 !

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    #3
    @Aktualizacja
    Z dnia 21.12.2018 !

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    #4
    @Aktualizacja
    Z dnia 24.02.2019 !

    Nowy pkt w regulaminie "Zasady ogólne":
    "[Obrazek: kropka.png] Zakazane jest używanie pseudonimów (nicków), powiązanych swą otoczką z konkurencyjnymi forami jak i też wszelkimi innymi stronami.  Zakazuje się kategorycznie podszywania się pod konta znanych osób min. youtuberów, blogerów, streamerów,celebrytów itp."

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    #5
    @Aktualizacja

    Z dnia:
    12.02.2020

    Nowy pkt w regulaminie "Zasady ogólne":

    Cytat:[Obrazek: kropka.png] Osoby należące do administracji naszego projektu, mają obowiązek być aktywni minimum 1 raz w ciągu 24h.
    Zasada ta tyczy się osób od"ModTeamu" kończąc na członkach "Managament" włącznie.
    Niestosowanie się do podanej wytycznej, będzie skutkowało 3 stopniowymi ostrzeżeniami.

    Co to oznacza?:
    - 1 ostrzeżenie (być może ktoś się zagapił),
    - 2 ostrzeżenie (trochę nieodpowiedzialne podejście),
    - 3 ostrzeżenie ostatnie (ostatnia szansa na sprostowanie),
    - 4 ostrzeżenie = degradacja z rangi / rang na forum,serwerach.

    * Wiesz iż nie będzie Cię w danym dniu, czy też planujesz jakąś dłuższą nieobecność niż 1 dzień typu: urlop,wypoczynek więc poinformuj nas o tym.
    Informacje o nieobecności piszemy w tym dziale: Przejdź do działu.
    Lista ostrzeżeń członków administracji: Przejdź do wątku.
    Jesteśmy w stanie zrozumieć brak czasu z wielu pobudek, gdyż każdy ma swoje życie oraz sprawy.
    Aczkolwiek jeżeli postanowiło się przynależeć do jakiegoś przedsięwzięcia,projektu to powinno się aktywnie w nim uczestniczyć albo nie uczestniczyć w cale.
    * W wypadkach szczególnych typu: pogrzeb,pobyt w szpitalu itd. dana osoba nie będzie brana pod uwagę przy nadaniu dla niej ewentualnego ostrzeżenia.
    * Ostrzeżenia są nadawane w skali miesiąca, po jego upływie licznik jest resetowany.

    Aktualizacja zapisu w pkt.VII "Inne":

    Cytat:[Obrazek: kropka.png] ScreSkill.com nie jest forum zajmującym się handlem bezpośrednim.
    [Obrazek: kropka.png] Wszelkie transakcje należy prowadzić poza forum (poprzez dowolne komunikatory).
    [Obrazek: kropka.png] Oferty mogą być składane jedynie przez zarejestrowanych użytkowników: "Sprzedam".

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    #6
    @Aktualizacja

    Z dnia:
    16.04.2020

    Poprawki:

    Wprowadzenie ogólnych poprawek treści zawartych, pod względem stylistycznym jak i merytorycznym.

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    1
    Zareaguj
    #7
    @Aktualizacja

    Z dnia:
    11.06.2020

    Poprawki:

    Dodanie tartyfikatora kar, oraz kilka poprawek stylistycznych.

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj
    #8
    @Ogromna Aktualizacja

    Z dnia:
    30.06.2020

    Zmiany:

    Nowy regulamin projektu napisany niemal od zera.

    [Obrazek: SimplisticDeafeningBeauceron-size_restricted.gif]

    "Kręci się Ziemia, wszystko się zmienia. Wychodzę z cienia jak złodziej z więzienia.." ~ Major SPZ

    Zareaguj


    Użytkownicy przeglądający ten wątek:

    1 gości
    Skocz do: