ScreSkill.com - Nasza pasja...
Regulamin Sklepu ScreSkill - Wersja do druku

+- ScreSkill.com - Nasza pasja... (https://screskill.com)
+-- Dział: Główna kategoria Forum (https://screskill.com/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Dział: Świat Użytkownika (https://screskill.com/forumdisplay.php?fid=19)
+---- Dział: Regulaminy (https://screskill.com/forumdisplay.php?fid=63)
+---- Wątek: Regulamin Sklepu ScreSkill (/showthread.php?tid=2006)



Regulamin Sklepu ScreSkill - PATYrek - 03-24-2020

Regulamin Sklepu ScreSkill.com:


1. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane na stronie w chwili składania zamówienia.
Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej podawane są w polskich złotych (PLN) .
Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
Cena produktu, który w chwili zamówienia jest niedostępny, może ulec zmianie.

2. Komórka organizacyjna zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofania z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili.

3. Jakakolwiek próba oszustwa zakończy się anulowaniem zamówienia oraz banem na ScreSkill.com.

4. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w zamówieniu, w wyniku których klient nie otrzymał zamierzonych przez siebie usług.

5. Jeżeli po zakupie danej usługi osoba zostanie zbanowana, to koszty poniesione przy zakupie nie zostaną zwrócone.
I taka też osoba nie może a nawet nie ma prawa domagać się zwrotu pieniędzy, za czas który pozostał do wyczerpania danej usługi.

6. Informujemy iż nie bierzemy odpowiedzialności za czasowe niedyspozycję serwerów, spowodowanych ew. problemami po stronie naszych usługodawców hostingów.
Wszelkie problemy z dostępnością (leżące po naszej lub stronie usługodawcy hostingu) powyżej 12h, będą rekompensowane stosownie do czasu niedostępności danego serwera.

7. Zamówienia można składać 24 godziny w każdą porę, oraz we wszystkich dniach w roku (z wyjątkiem czasu ew. prac przy sklepie)


Wymagania dotyczące zakupów w naszym sklepie:

- nie musisz mieć ukończonego 18-roku życia aby swobodnie dokonywać zakupów
(lecz jeżeli masz jakiekolwiek problemy zgłoś to dla osoby dorosłej lub napisz do naszej administracji a My zrobimy wszystko aby Tobie pomóc),
- zalecamy założenie konta na forum (umożliwia ono złożenie ew. reklamacji danej usługi),
- posiadanie odpowiedniej ilości funduszy do zakupu świadczonych przez nas usług,
- zalecamy bardzo dokładnie przeanalizować regulamin naszego sklepu.


Ważne pojęcia:

[Obrazek: kropka.png] Usługa - świadczony przez nas dodatek, który umożliwia danemu podmiotowi nabycie konkretnych przywilejów za określoną cenę.

[Obrazek: kropka.png] Klient - petent korzystający z naszych usług, oraz podporządkowujący się do panującego regulaminu.
[Obrazek: kropka.png] Usługodawca - określenie osoby zarządzającej, sprawującej pieczę oraz decydującej o wprowadzanych zmianach.
[Obrazek: kropka.png] Administrator - petent, któremu komórka organizacyjna nadała prawa do zarządzania świadczonymi usługami.

[Obrazek: kropka.png] Portfel - wirtualne miejsce w którym klient może przechowywać swoje fundusze.
[Obrazek: kropka.png] Cennik - ewidencja cen względem nabycia danej korzyści materialnej.
[Obrazek: kropka.png] Ban - blokada będąca rezultatem negatywnych działań kontrahenta względem projektu ScreSkill.


Administracja:

[Obrazek: kropka.png] Ma prawo zmienić regulamin świadczonych usług w każdej chwili.
[Obrazek: kropka.png] Może w każdym momencie wycofać z obiegu daną usługę.
[Obrazek: kropka.png] Nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieudolne próby zakupu usługi, przez danego klienta (w tym utracone środki finansowe).
[Obrazek: kropka.png] Nadzoruje działanie sklepu i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat.
[Obrazek: kropka.png] Może nadać blokadę dla danej osoby, przyczyniającej się do wyrządzania szkód na rzecz naszego projektu (bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów).


Dodatkowe informacje:

1. Nie ufaj osobom nieautoryzowanym, którzy podszywają się pod administrację.
* Pamiętaj ! - Administracja nigdy nie pyta się o twoje dane osobowe.
2. Podmiot akceptuje wszystkie regulaminy oraz panujące zasady w momencie dokonania zakupu.
* Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go!


Gdzie mogę oczekiwać na pomoc, przy ew. reklamacji?:

Dział "Reklamacje" na forum: Kliknij tutaj
(przewidywany czas oczekiwania na odpowiedź: max 12 godz),

Email: pomoc@screskill.com
(przewidywany czas oczekiwania na odpowiedź: 24 godz).


Reklamacje składane poza wyżej wskazanymi wytycznymi będą odrzucane!


Cytat:Dane usługodawcy (osoba prywatna):

Imię: Patryk
Nazwisko: Gryciuk
Adres: 17-330 Nurzec-Stacja ul.Żerczycka 23
Email: pomoc@screskill.com

Cytat:Usługodawca uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych w związku ze świadczeniem Usług elektronicznie. Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Klienta niezbędne do nawiązania, ukształtowania treści lub zmiany stosunku prawnego między nimi.

Zauważyłeś(-aś) iż ktoś łamie regulamin? Więc koniecznie zgłoś to!
Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
Na rzecz screskill.com 07.07.2015r.

Zakaz Kopiowania bez zgody Autora™ ScreSkill.com


Ostatnia aktualizacja: 24.03.2020